Qualys wint CEO of the Year en Best SME Security Solution bij de European SC Magazine Awards 2011

QualysGuard Express wint de beste Small and Medium Enterprise (SME) Security oplossing voor het tweede jaar op rij

Slough, Berkshire – - 26 April 2011 - Qualys®, Inc., aanbieder van Software-as-a-Service (SaaS) oplossingen voor IT security risk en compliance management, maakt bekend dat het de SC Magazine Europe 2011 awards heeft gewonnen voor de Best SME Security Solution en CEO of the Year. Philippe Courtot, Chairman en CEO bij Qualys, heeft de awards tijdens de galauitreiking in het London Hilton in ontvangst genomen van SC redacteur Paul Fisher.

“We zijn opgetogen om te zien dat QualysGuard Express voor het tweede opeenvolgende jaar wordt erkend als Best SME Security Solution, en ik ben gevleid dat ik CEO of the Year ben geworden,” zegt Courtot. “Deze bekroningen zijn een bevestiging van de versnelde acceptatie van het SaaS model voor informatiebeveiliging door grote en kleine bedrijven in de hele wereld. We willen onze early adopters en klanten bedanken die net als wij geloven in de beloften van SaaS en die ons al die jaren hebben gesteund.”

In het derde decennium van hun bestaan worden de Europese SC Awards algemeen erkend als de meest begeerde en prestigieuze bekroningen voor de Europese informatiebeveiligingssector. De SC Awards eren professionals die actief zijn inhet beveiligen van ondernemingen alsmede de vendors en partners die innovatieve security technologieën leveren. Qualys was dit jaar ook finalist in de categorieën Best Enterprise Security Solution, Information Security Product of the Year en Information Security Vendor of the Year.

Tijdens de SC Magazine US Awards 2011 werd Qualys bekroond tot Best Security Company en won het awards voor de Best Vulnerability Management Tool en Best SME Security Solution.

Over Qualys

Qualys, Inc. is de toonaangevende leverancier van oplossingen voor on-demand IT security risk en compliance management. Het implementeren van de Software-as-a-Service oplossingen van Qualys is een kwestie van een paar uur, waar dat ook ter wereld moet gebeuren. Klanten krijgen onmiddellijk inzicht in de staat van hun security en compliance.

De QualysGuard® service wordt gebruikt door meer dan 5.000 organisaties in 85 landen, waaronder 47 van de Fortune Global100. Meer dan 500 miljoen IP audits worden per jaar door QualysGuard uitgevoerd. Qualys heeft bij een Fortune Global 50 company de grootste vulnerability management toepassing ter wereld gerealiseerd. Het marktleiderschap wordt erkend door toonaangevende marktonderzoeksbureaus.

Qualys heeft strategische partnerships afgesloten met toonaangevende managed service providers en adviesorganisaties, waaronder BT, Etisalat, Fujitsu, IBM, I(TS)2, LAC, NTT, SecureWorks, Symantec, Tata Communications en TELUS. Qualys is tevens founding member van de Cloud Security Alliance (CSA). Kijk voor meer informatie op www.qualys.com.

###

Qualys, the Qualys logo and QualysGuard are proprietary trademarks of Qualys, Inc. All other products or names may be trademarks of their respective companies.

For all other matters
Contact: pr@qualys.com